W przedniej (dziobowej) gondoli (A) mieścił się silnik napędzający śmigło pchające, pośrodku sterowca podwieszono dwie małe gondole silnikowe (B) - w każdej był jeden silnik napędzający śmigło pchające. W tylnej (rufowej) gondoli (niewidocznej na rysunku, bo zasłoniętej przed gondolę przednią) mieściły się trzy silniki, jeden pośrodku z tyłu gondoli napędzał śmigło pchające, dwa pozostałe, umieszczone z przodu gondoli napędzały za pośrednictwem długich wałów kardanowych (C) dwa śmigła pchające (D) usytuowane po bokach sterowca (oczywiście na wysokości tylnej gondoli - wały kardanowe wychodziły na zewnątrz gondoli przez otwory w burtach). Sterowiec miał zatem cztery gondole, ale sześć silników i śmigieł. Prostokątne chłodnice (E) powietrzne umieszczone były nad gondolami.
Przekrój przez gondolę rufową.
Przekrój przez gondole środkowe.
Przekrój przez gondolę dziobową.