Luftschiff Zeppelin 62, Großkampftyp r, V 1915

Widok z przodu

W przedniej (dziobowej) gondoli (A) mieścił się silnik napędzający śmigło pchające, pośrodku sterowca podwieszono dwie małe gondole silnikowe (B) - w każdej był jeden silnik napędzający śmigło pchające. W tylnej (rufowej) gondoli (niewidocznej na rysunku, bo zasłoniętej przed gondolę przednią) mieściły się trzy silniki, jeden pośrodku z tyłu gondoli napędzał śmigło pchające, dwa pozostałe, umieszczone z przodu gondoli napędzały za pośrednictwem długich wałów kardanowych (C) dwa śmigła pchające (D) usytuowane po bokach sterowca (oczywiście na wysokości tylnej gondoli - wały kardanowe wychodziły na zewnątrz gondoli przez otwory w burtach). Sterowiec miał zatem cztery gondole, ale sześć silników i śmigieł. Prostokątne chłodnice (E) powietrzne umieszczone były nad gondolami.

Przekrój przez gondolę rufowąPrzekrój przez gondolę rufową.

Przekrój przez gondolę rufowąPrzekrój przez gondole środkowe.

Przekrój przez gondolę rufowąPrzekrój przez gondolę dziobową.

Autor, wersja, nowości itp...